23 Ağustos 2010 Pazartesi

Canlandırma Oyunu







Bu aralar favori oyunumuz canlandırma. Anne tam yemek pişirecekken evde soğanın kalamdığını fark ediyor. Emincan'a hay Allah evde soğan kalmamış sence ne yapabiliriz diye soruyor.
Emincan da marketi arayabileceğimizi söylüyor.
Anne, benim için marketi arar mısın diye soruyor.
Alo merhaba, 1 kilo soğan getirebilir misiniz? ........ apartmanı daire .... teşekkür ederim dediken sonra telefonu kapatıyor.
Az sonra kapı çalıyor "zırrrr"
Emincan kim o diye sesleniyor, ben marketçi abi sesini duyunca, kapıyı açıyor "çıngırt"
Parasını ödüyor ve kapıyı kapatıyor.
Yukarıdaki fotoğraflarda akraba canlandırma oyunumuz. Kimi zaman Ezgi oluyor küçük kız, annesi Sevgi. Kimi zaman Arda oluyor ufaklık annesi Seval. Babaannenin hep bacakları ağrıyor ve yatması gerekiyor. Bazen doktor olup geliyor bir tanesi babaanneyi muayene ediyor.
Yatak, yorgan, yastık diktim akrabalarımız için. Şimdi daha rahat uyuyorlar. :)

5 yorum:

  1. babaanne ve dede çok şirinler:) ve tabii yanyana yatan aile de...çocukluğum ve yayla günlerimiz aklıma geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Nuran,

    Görüşmek ve gidip gelmek blog larda olacak belli oldu.

    Cok guzel bir site. bende matematik oyununa bayıldım. Havuzda kendimizi aldığımızda ilk aktivitemiz bu olacak sanirim.

    Ellerine saglık.

    Takipçi anne
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  3. Bunlar çok güzel gerçekten. Oyuncaklar çok orjinal. Hikayede çok hoş. Emininm çok iyi vakit geçiriyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    canlandırma oyunu iyi fikir gerçekten..hayalgücünü çalıştırmada süper bir yol..oyuncakları bende çok sevdim..nerden temin ettiniz acaba kızım için almak isterim..

    ışıl,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Akraba oyunumuzu Mothercare'den almıştım. Tavsiye ederim. Yalnız her mothercare de yok. Kozyatağındaki Kozy Alışveriş Merkezindekinde var. İnanılmaz güzel oyuncaklar var. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil